Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel


asikris

offlineasikris blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: DOM Z BALI
3077 odwiedzin | wpisów: 15, komentarzy: 38, obserwuje: 8

Nowy Rok ,nowe -stare wyzwania-)

autor: asikris blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Witamy wszystkich w Nowym Roku,ostatnio pisalismy o problemach z energia,a wlasciwie z sasiadami..sprawy szybko przybraly inny odbior ale kosztowalo nas to sporo pieniedzy,myslimy jednak ze nowi sasiedzi czesc tych kosztow poniasa rowniez,choc nie zamierzamy  z kogos zdzierac jak z nas zdarto-))))

Wydawaloby sie ze teraz juz z gorki ...nie nie...nie tak z gorki ,projektant sieci dziwnym..?..zbiegiem okolicznosci chce ustawic skrzynke w jemu pasujacym punkcie hmm ,czyzby juz ale teraz moim kosztem chce ustawic skrzynke dostepna dla wszystkich..??Pan doskonale wie jak zaplacilismy i przeplacilismy sasiadowi...logiczne ze damy podpiac sie nastepnym ale naturalnie oczekujemy czesci poniesionych kosztow..jezeli bedzie nas 4 sasiadow to podzielmy to na cala czworke.

Czekamy na decyzje ,poniewaz przekazalismy wstepna lokalizacje owej skrzynki.Wydaje nam sie ze Pan projektant chce upiec dwie pieczenie na jednym...czyli wniosek taki ,sasiedzi jedno ,wykonawcy drugie ...na kazdym kroku trzeba pilnowac swoich interesow bo mimo ze dzialka i inwestycjA jest nasza,wszyscy by chcieli decydowac za nas,a my tylko placic??..na to zgody nie ma i nie bedzie,czasami myslimy ze w duzych aglomeracjach nIe ma takich tak nazwe kretactw...ale moze sie myle...

Jestesmy ciekawi waszych opinii oraz waszych ciekawych przypadkow z ustawieniem ,podlaczeniem skrzynek-))

Bardziej optymistycznie jest w sferze zakupow,ostatnio zakupilismy okno dachowe,jestesmy zadowoleni nie tylko z produktu ale dosc atrakcyjnej ceny,w tej chwili prowadzimy sondaz na temat gontow bitumicznych ?????????,wlasciwie juz wybralismy ale musze wam powiedziec ze przedstawiciel tej firmy na nasz region to Facet bardzo przystepny oraz dysponujacy wiedza ,zaskoczyl nas bardzo milo, tak milo ze chyba hydroizolacje rowniez wykonamy ich materialami.

W tym czasie takze wglebiamy sie w temat pianki  jako ocieplenie poddasza ,coz ile ludzi tyle opinii,mamy malo wiedzy jak na ta chwile choc nasz glowny wykonawca poleca ja bez wskazywania firmy,przyznamy ze chetnie uslyszymy wasza opinie w tym temacie,pamietajcie ze my chcemy to zastosowac w domu z bali -))tylko cena...troszke droga-)))ale w sumie bardziej od ceny zalezy nam na porzadnym wykonaniu kazdej uslugi w naszym domku...

Mielismy rowniez okazje do obejrzenia akcesoriow komunikacji kominiarskiej,nalezy zaznaczyc ze ceny tu jak i wszedzie bardzo rozne..choc moj rodzinny specjalista stwierdzil ze moze najpierw podpytac lokalnego kominiarza co jemu by odpowiadalo lub jak zrobic zeby zaspokoic jego i nasze potrzeby...niby tylko komin ,jednak myslimy ze warto rozmawiac.-)zreszta jak w kazdej sprawie zeby uniknac niepotrzebnych problemow..

Na koniec kolejna optymistyczna wiadomosc ,mozemy zobaczyc juz material na nasz dom ,czesciowo juz przerobiony-))hmmm moze teraz nie widac ze z tego powstanie piekny dom z bali ale nas juz serduszko raduje-)))cieszymy sie rowniez ze tylu budowniczych jak my przyczytalo nasz blog,zapraszamy do dzielenia sie opiniami ,jestesmy ciekawi waszych rozwiazan,przemyslen oraz efektow-))))


POZDRAWIAMY GORACO,POWODZENIA WE WSZYSTKICH PROJEKTACH-)))







Komentarze (2)
autor:martusia91  dodano: 7 miesięcy temu
U nas sami decydowaliśmy, gdzie ma być zlokalizowana skrzynka (gazowa czy to elektryczna) a projektant to wykonał. Nie było żadnego dogadywania, że coś mu nie pasuje itp.
Tytuł: hej
Odpowiedź do martusia91
autor:asikris  dodano: 7 miesięcy temu
Tak wlasnie powinno byc ale sadze ze projektant a wlasciwie firma ktora wygrywa przetarg chcial ulatwic sobie zadanie dot nastepnych dzialek...na ta chwile mamy juz projekt ma byc jak chcemy ..pozdrawiamy
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów:44507
Liczba wpisów:203142
Liczba komentarzy:859173
Liczba zdjęć:748082
Użytkownicy online:449